Nadwozia z załadunkiem bocznym zaprojektowane są specjalnie na potrzeby transportu piwa i napojów, pozwalają na szybki załadunek i rozładunek z poziomu zerowego wózkami widłowymi. Umożliwiają szybki i łatwy dostęp do całego przewożonego asortymentu. Zapewniają optymalne warunki transportu, wygodną i prosta obsługę. Izotermiczne elementy nadwozi zabezpieczają napoje i piwo przed zewnętrznymi warunkami atmosferycznymi. Przeznaczone są zarówno do dalekich przewozów, jak i do dystrybucji.
1. Nadwozia klapowe z bocznym załadunkiem. Nadwozia wyposażone są w otwierane, dzielone poziomo sciany boczne (klapy boczne), tak, że przy opuszczaniu klapy dolnej, automatycznie otwiera się za pomocą niezawodnego mechanizmu linkowo-dźwigniowego, klapa górna, wysuwając się na dach. Nadwozia moga byc wyposażone w otwierane obie ściany boczne lub jedną, dowolnie wybraną. Ponadto nadwozia mogą być wyposażone w drzwi tylne. Te specjalistyczne nadwozia do przewozu napojów, ze względu na możliwości uniwersalnego zaladunku i rozładunku, są montowane na wszystkich typach podwozi (od samochodów dystrybucyjnych po duże zestawy drogowe i naczepy). Więcej...
2. Nadwozia z bocznymi segmentami drzwi - system wielodrzwiowy. Montowane są przede wszystkim na podwoziach naczep. Przeznaczone do przewozu dużych ładunków paletowych (26 palet ISO) od producenta do centrów dystrybucyjnych. Wyposażone w segmenty drzwi bocznych na ścianie lewej (lub prawej) Otwierana segmentami sciana boczna, ułatwia dostęp do całego asortymentu przewozonego towaru. Nadwozia wyposażone są ponadto w drzwi tylne dwuskrzydłowe, pozwalające dodatkowo na przeladunek palet z ramp zaladowczych. W nadwoziach można opcjonalnie zamontować agregaty grzewcze lub chłodnicze. Więcej...
[Początek...]
System klapowy to samonośna konstrukcja klejona z płyt warstwowych izolowanych sztywną pianką poliuretanową o poszyciach z blach stalowych ocynkowanych zewnętrznych. z powłoką organiczną oraz wewnętrznych z powłoką PVC o podwyższonej odporności na ścieranie.
Opis techniczny:
- ściany boczne (prawa i lewa) wykonane jako system klap otwieranych parami góra-dół, umożliwiającymi boczny załadunek i rozładunek, otwór zaladunkowy ze stałym słupkiem środkowym
- klapy zmontowane z profili Al, zamykane układem rygli wewnętrznych z klamkami wpuszczanymi, system otwierany recznie, napędzany dźwigniowo-linkowym mechanizmem wspomaganym siłownikami gazowymi
- podłoga nieizolowana, kratownica spawana z profili stalowych zimno giętych, lakierowana, pokryta sklejką wodoodporną przeciwpoślizgową z powłoką o podwyższonej odporności na ścieranie
- drzwi tylne dwuskrzydłowe (poszycie zewnętrzne z laminatu poliestrowo-szklanego), o kącie otwarcia 270°, płaty wyposażone w podwójne rygle zewnętrzne, osprzęt ze stali chromoniklowej
- rama tylna spawana z zimno giętych profili ze stali chromoniklowej, klejona i nitowana do kadłuba, próg przystosowany do współpracy z platformą burty załadowczej
- rama przednia z profili aluminiowych, klejona do kadłuba
- nadwozie malowane w calości w kolorze białym RAL-9010 lub innym (za dopłatą)
- nadwozie posiada atesty PZH i SANEPID
Wyposażenie zewnętrzne:
- odboje gumowe na całej długości progu ściany lewej, prawej i na progu drzwi tylnych
- uchwyt ułatwiający wchodzenie na ramie tylnej wraz z wysuwaną drabinką chowaną pod nadwozie
- blokady płatów drzwi w pozycji otwartej, chowane pod nadwozie
- światła obrysowe (przednie, tylne i boczne),
- osłony boczne przeciwwjazdowe
Wyposażenie wewnętrzne:
- narożne profile aluminiowe klejone do kadluba
- oświetlenie wnetrza - lampy wpuszczone w sufit
- komplet zapór do blokowania ladunku
[Poczatek...]
System wielodrzwiowy to samonośna konstrukcja klejona z plyt warstwowych izolowanych sztywną pianką poliuretanową o poszyciach z blach stalowych ocynkowanych zewnętrznych z powłoką organiczną oraz wewnętrznych z powłoką PVC o podwyższonej odporności na ścieranie.
Opis techniczny:
- ściana boczna lewa wykonana jako system wielodrzwiowy, umożliwiajacy boczny załadunek i rozładunek, otwór załadunkowy ze stałym slupkiem srodkowym
- boczny system wielodrzwiowy złożony z 2 segmentów po 5 płatów (w ukladzie 3/2) połączonych zawiasami taśmowymi, podczas otwierania składanych w układzie "harmonijkowym", każdy płat blokowany ryglem wewnetrznym z klamką wpuszczaną
- podłoga nieizolowana, kratownica spawana z profili stalowych zimno giętych, lakierowana, pokryta sklejką wodoodporną przeciwposlizgowa z powloka o podwyższonej odporności na ścieranie
- drzwi tylne dwuskrzydłowe (poszycie zewnętrzne z laminatu poliestrowo-szklanego), o kącie otwarcia 270°, płaty wyposażone w podwójne rygle zewnętrzne, osprzęt ze stali chromoniklowej
- rama tylna spawana z zimno giętych profili ze stali chromoniklowej, klejona i nitowana do kadluba, próg przystosowany do współpracy z platformą burty zaladowczej
- rama przednia z profili aluminiowych, klejona do kadłuba
- nadwozie malowane w calości w kolorze białym RAL-9010 lub innym (za dopłatą)
- nadwozie posiada atesty PZH i SANEPID
Wyposażenie zewnętrzne:
- odboje gumowe na całej długości progu ściany lewej, prawej i na progu drzwi tylnych
- uchwyt ułatwiający wchodzenie na ramie tylnej wraz z wysuwaną drabinką chowaną pod nadwozie
- blokady płatów drzwi w pozycji otwartej, chowane pod nadwozie
- światla obrysowe (przednie, tylne i boczne)
- osłony boczne przeciwwjazdowe
Wyposażenie wewnętrzne:
- narożne profile aluminiowe klejone do kadłuba
- oświetlenie wnętrza - lampy wpuszczone w sufit
- komplet zapór do blokowania ładunku