Nadwozia skrzyniowe z plandeką przeznaczone sa do przewozu i dystrybucji ładunków odpornych na zmiany atmosferyczne. Nadwozia zabezpieczają towar przed wpływem warunków zewnetrznych takich jak kurz, deszcz, śnieg, wiatr. Ich zaletą jest pełna dostepność do przewozonego towaru i możliwość załadunku i wyładunku praktycznie z każdej strony

Opis techniczny:

  1. Podłoga
    • konstrukcjia wytrzymalościowa wykonana ze stalowych cienkościennych kształtowników, zabezpieczona przed korozją środkami poliuretanowymi.
    • wyłożona sklejką wodoodporną anty-poslizgową foliowaną o grubości i wytrzymałości uzależnionej od ładowności pojazdu
  2. Burta skrzyni
    • deski aluminiowe o wysokości 400 mm
    • zamkniecia burtowe wewnętrzne
    • słupki burtowe (środkowe i tylne) - łatwo demontowalne
    • stała burta przednia
    • przednia sciana zabezpieczająca kabinę kierowcy, wykonana w postaci listew drewnianych lub sklejki wodoodpornej foliowanej
  3. Stelaż skrzyni
    • wykonany ze stalowych cienkościennych kształtowników, rozbieralny, zabezpieczony przed korozją
    • słupki stelaża stanowią przedłużenie slupków burtowych - połączenie rozłączne
    • słupki środkowe w całości (burtowy + stelaża) są łatwo demontowalne, zapewniając łatwy załadunek i rozładunek (boki skrzyni są wolne od przeszkód od przedniej do tylnej burty)
    • na scianach osadzone są deski w odstępach od 260 do 350 mm, od 3 do 6 rzedów -zależnie od wysokości nadwozia
    • przekrój poprzeczny desek wynosi 25 do 30 x 100 do 120 mm
  4. Plandeka
    • zwykla lub celna z niemieckiego materiału, o szerokiej gamie kolorów

Wyposażenie standardowe:

Wyposażenie opcjonalne i dodatkowe: