Agregaty chłodnicze THERMO KING

I. SMALL do samochodów dostawczych (napędzane od silnika pojazdu lub z alternatora)

Model agregatu

charakterystyka

Dobór do nadwozia(m3)

CENA NETTO (EURO)

Waga(kg)

+6°C

0°C

-20°C

droga

droga/sieć

B-080 Napędzany z alternatora min 55Ah

7

4

2,5

2650

3150

66

C-090 Stała nastawa temperatury +3°C

12

-

-

1900

-

46,5

C-190 Stała nastawa temperatury +3°C

18

-

-

2100

-

51

V-090 MAX 20 Wszechstronny, ekonomiczny

14

10

7

-

3300

64

V-190 Wszechstronny, ekonomiczny

18

12

8

2250

-

39

V-190 MAX Wszechstronny, ekonomiczny

21

19

12

2550

-

39

V-200 Nowoczesny, bardzo wydajny

18

15

8

-

3400

83

V-200 MAX Nowoczesny, wysokowydajny

21

19

12

3050 *

3650

70-90

V-300 Nowoczesny, wysokowydajny

23

20

12

2800

3950

68-93

V-300 MAX Nowoczesny, wysokowydajny

29

23

15

3170

4300

68-99

V-500 Wysokowydajny agregat do dużych samochodów dostawczych

33

28

15

4450

5650

94-167

V-500 MAX Wysokowydajny agregat do dużych samochodów dostawczych

40

30

24

4990

6300

94-167

V-500 MAX+ Wysokowydajny agregat do dużych samochodów dostawczych

40

35

26

5940

7250

94-167

V-700 MAX Najwyższa wydajność chłodnicza i grzewcza w swojej klasie

44

43

40

-

8950

100-170

A-1050N NOWOŚĆ Napędzany przez prądnicę

56

54

49

-

-

298

 

OPCJE do agregatów

NETTO EURO

Napęd 220 V dla V-200/V300

120

Grzanie V-200,V-300,V-500

600

Zestaw dachowy do blaszaka

30

MAC klimatyzacja kabiny a/c

700

TranScan R rejestrator z drukarką

900+100

1. Montaż agregatu SMALL i silnikowy zestaw montażowy +950
2. Montaż agregatu B-080/85 +300
3. Opcja grzania do agregatu V-200 MAX (*)(droga) i V-700MAX w standardzie
4. Agregaty V-500 MAX+ i V-700 MAX aktualnie do wybranych typów samochodów

 

II. TRUCK do samochodów ciężarowych (napędzane z własnego silnika diesla)

Model agregatu

charakterystyka

Dobór do nadwozia
(długość m)

CENA NETTO (EURO)

Waga (kg)

0°C

-20°C

diesel

diesel/sieć

CD II MAX Niskie koszty użytkowania

6

4

9450

10050

290-317

SDZ II MAX Specjalnie do przewozu półtusz

6

4

11600

12100

318-345

MD II SR Optymalne koszty użytkowania, Smart Reefer

6,5

6

11800

12350

345-368

RD II SR Optymalne mrożenie na dużych samochodach

9

7,5

15100

15700

447-470

TS 200 SR Nowoczesna sprężarka rotacyjna, Smart Reefer

6,5

6

12750

13250

412-435

TS 300 SR Nowoczesna sprężarka rotacyjna, Smart Reefer

7,5

6,5

14250

14750

417-440

TS 500 SR Nowoczesna sprężarka rotacyjna, Smart Reefer

9

7,5

15850

16350

495-520

TS 600 SR Nowoczesna sprężarka rotacyjna, Smart Reefer

>9

>9

16950

17500

500-525

UTS 50 SR Nowoczesna sprężarka rotacyjna, miedzyosiami pod nadwoziem

9

7,5

-

18200

500-525

 

OPCJE do agregatów

NETTO EURO

DAS+drukarka z przewodami

750+450

Cycle&Sentry CDII, SDZ

640

Wyciszenie SR

500

Grzanie z silnika i elektr CD II

450

TranScan R rejestrator z drukarką

900+100

1. Montaż agregatu TRUCK +300
2. Agregaty MD, RD, TS i UTS posiadaja w standardzie opcję grzania i start & stop
3. (*) Agregat UTS-50 SR montowany jest międzyosiowo pod nadwoziem